המועצה > חדשות ועדכונים > ניוזלטר המועצה לצרכנות

ניוזלטר המועצה לצרכנות

משחק הוגן - חדשות המועצה הישראלית לצרכנות - מרץ 2015

דו"ח התלונות לשנת 2014: כ-41 אלף פניות. איך פוגעים בצרכן הישראלי?
המועצה לצרכנות מפרסמת את דו"ח התלונות השנתי ממנו עולה כי בשנת 2014 החזירה המועצה לצרכנות החזירה לצרכנים כ- 5.7 מיליון ש"ח. 80% מהתלונות שנסגרו נמצאו מוצדקות


   
 

logo.jpg

 

מרץ 2015

 
   
   
  cells_253.jpg

דו"ח התלונות לשנת 2014: כ-41 אלף פניות. איך פוגעים בצרכן הישראלי?

המועצה לצרכנות מפרסמת את דו"ח התלונות השנתי ממנו עולה כי בשנת 2014 החזירה המועצה לצרכנות החזירה לצרכנים כ- 5.7 מיליון ש"ח. 80% מהתלונות שנסגרו נמצאו מוצדקות
לפרטים נוספים >>
 
tank_108.jpg

תחרות כרזות 2015 - היכנסו וצפו בכרזות שעלו לגמר

המועצה לצרכנות ומשרד החינוך מקיימים תחרות כרזות נושאת פרסים בנושא הגינות בפרסומות. כל הכרזות הן פרי יצירתם של תלמידי כיתות י', הלומדים חינוך פיננסי, מבתי ספר בכל רחבי הארץ. מתוך עשרות כרזות שנשלחו 12 הגיעו לגמר

להמשך הקריאה >>
 
  airport_108.jpg  

המועצה לצרכנות החזירה לצרכנים למעלה ממיליון וחצי ש"ח באמצעות ניסוח כתבי תביעה

במסגרת השרות, הניתן בחינם, סייעה המועצה לצרכנות בשנת 2014 בניסוח 574 כתבי תביעה. 96% מהתביעות הסתיימו לטובת הצרכנים. בממוצע הושב לכל צרכן סך של 3,176 ש"ח
 
  begedyam_108.jpg  

בדיקת המועצה לצרכנות: הצרכנים לא יכולים לערוך השוואה אמיתית בין הבנקים

על-פי תחשיבים שערכה המועצה לצרכנות, שאלת הבנק הזול ביותר תלויה ומשתנה על-פי קריטריון שעל פיו מדרגים אותם. מנכ"ל המועצה דורש שהפיקוח על הבנקים יקבע מחיר אחיד גם על סל העמלות המורחב 
 
  phone_108.jpg  

זיהוי טלפוני של עוסק - מה קובע התיקון לחוק?

סעיף 18 ג' בחוק הגנת הצרכן מחייב את בעלי העסקים והחברות להתקשר אליכם ממספר מזוהה שניתן לחזור אליו, אולם החוק לא חל על כל העוסקים. היכנסו ללמוד מה משמעות החוק ועל מי הוא חל
 
  gluten_108.jpg  

חוק המזון: מה משמעות החוק וכיצד יאכף? 

החל מה-15 בינואר 2015 נכנס לתוקפו חוק המזון המחייב, בין השאר, את רשתות המזון לפרסם את מחירי המוצרים אחת לשעה. מה ישתנה מעתה והלאה? מה משמעות החוק? היכן יפורסמו הנתונים וכיצד ייאכף החוק?
 
  dreamstime_3912995.jpg  

לא יאמן: רכש מצלמה עם מסך מגע, אבל ללא מגע

איך קורה מצב שצרכן מזמין מוצר באינטרנט על סמך המפרט הטכני שמופיע באתר, אבל כשהוא מקבל את המוצר הוא מגלה שהדבר הכי בסיסי במצלמה, שבגינה הוא בחר לרכוש אותה, כלל לא קיים? היכנסו לגלות כיצד טופלה התלונה
 
arrow.jpg לאתר המועצה לצרכנות arrow.jpg טופס תלונה / בקשת ייעוץ
 
  icon2.jpg icon15.jpg icon4.jpg icon5.jpg icon6.jpg icon7.jpg  
  icon1.jpg icon8.jpg icon9.jpg icon10.jpg icon3.jpg icon12.jpg